ASOCIACIÓN DE VECINOS NEIXÓN DE CESPÓN

A asociación de veciños

“Neixón” convoca ós seus

socios á asemblea xeral

ordinaria que vai ter lugar o

sábado 17 de marzo de

2012, ás 20:00h en primeira

convocatoria e ás 20:30 h en

segunda convocatoria, no

Centro Social de Cespón,

coa seguinte

ORDE DO DÍA

1)Balance de feitos

2)Estado de contas

3)Proxectos para 2012

4)Rogos e preguntas

Máis información: 628378866

vecinosdecespon@hotmail.com

--------------------------------------------

Novidades de febreiro 2012: curso de fotografía e Asemblea xeral en marzo

A asociación de veciños "Neixón" e a  asociación de veciños "Cruceiro do Monxo" de Bealo organizan un obradoiro de fotografía de dous meses de duración que empezará o vindeiro mes de marzo.Os/As interesad@s poden anotarse contactando con calquera das dúas asociacións.

O 17 de marzo ás 20h vai ter lugar a Asemblea ordinaria anual da asociación de veciños "Neixón".Nesta reunión informarse ós socios das accións levadas a cabo durante o ano 2011,do balance económico,os proxectos para 2012,..

---------------------------------------------------------------------------------------------------

O obradoiro de cestería previsto para os meses de novembro e decembro suspendeuse debido a que non había suficientes persoas anotadas para podelo realizar.En caso de que se reuna un grupo suficiente de persoas interesadas,realizariase mais adiante. As actividades que se están realizando na actualidade son Pintura e Bordado.Máis info en "Actividades".

Novidades de outubro 2011

• Reanúdanse as clases de pintura.Inicio: 5 de outubro(máis info en "Actividades")
  • Está prevista a realización dun obradoiro de cestería nos meses de novembro e decembro.Inicio das clases: sábado,5 de novembro,de 10 a 12h (máis info en "Actividades").